Keresés ebben a blogban

2010. június 6., vasárnap

Milánói makaróni.

Ez került bele: 70dkg sovány sertés darált hús(én karajt használok), 15 dkg szeletelt bacon, 40 dkg gomba, 1 közepes vöröshagyma, 1 tvpaprika, 1 kaliforniai paprika, 1/2 l paradicsomlé, só, bors, cukor, fokhagyma, majoranna, olívaolaj, 500g makaróni tészta.


Elkészítés: az apróra vágott hagymát olíva olajon megpirítjuk, mehet rá az apróra vágott paprika. ezt addig pároljuk még össze nem esnek a zöldségek. Ezek után rádobhatjuk a felkockázott bacon szalonnát. Ha a bacon megpirult mehet rá a husi amit sóval borsal fokhagymával és majorannával fűszerezünk, fehéredésig pároljuk. Ezt követően ráöntjük a paradicsomot és egy pici vízet, mehetnek bele a felszeletelt gombák is. Ízlés szerint sózzuk cukrozzuk. Fedő alatt kb. 15percig főzzük utána fedő nélkül még 10perc. A makaróni tésztával összekeverem és hagyom összeérni az ízeket pár percig, úgy hogy lefedem az edényt. Reszelt sajtal isteni finom:)


Na igen, nekem nagy kedvencem ez az étel, csak sajnos a makaróni tésztát nem találtam sehol met én a nagyon vastag tésztát kerestem. Egy bizonyos üzletláncnak van kis makaróni tésztája ami ugyan nem nagy de vastag, így jobban magába szívja a szaftot.Jó étvágyat mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése