Keresés ebben a blogban

2010. június 9., szerda

Rakott karfiol ahogy mi szeretjük

Ez kerül bele: 2kis fej karfiol, 4db tojás, 40dkg sajt(ízlés szerint fele lehet füstölt)20dkg bacon szalonna, 10dkg főtt füstölt tarja, 2kisebb fej vöröshagyma, 1kk erős pista vagy édes anna, 1nagy tejföl, só, bors

Elkészítés: megfőzöm a rózsáira szedett karfiolt. A bacont és a tarját apróra vágom és kicsit megpirítom. A tojásokat megfőzöm, a tejfölt erős pistával(vagy édes annával) sóval és borssal elkeverem. A tepsit kivajazom, rétegezek:1.karfiol 2.tojás 3.sonka 4.hagyma karikák 5. sajt fele 6.újabb karfiol és a tetejére sajt és arra a tejföl. addig sütöm még meg nem pirul a teteje és kész is(én 180fokon kb 20percet sütöm majd 200fokon amíg nem piros)


Megmondom őszintén, én nem szeretem az igazit, a darált húsos nekem nem jött be. Anyu mindig ilyesmit csinált ezen nőttem fel, ezt szoktam meg:) Nagyon finom és tápláló. ezen felül, nem is drága és egész gyorsan készen van:)Ha valaki nem eszik húst a bacon és a tarja elhagyható úgy egy jó kis vega kaja:)Jó étvágyat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése